joi, 14 octombrie 2010

De la bunici

Broderii traditionale si artizanale moldovenesti,Elena Nita Ibrian si Nicolae Dunare
Editura Ceres,Album Caleidoscop,Bucuresti,1984





Contine 35 pagini scrise,in care sunt multe explicatii a motivelor traditionale.
Mai sunt si 42 foi cu modele.Pe fiecare plansa se explica unde anume se foloseste fiecare model in parte.
Eu din aceasta carte am desoperit exact cum se face un model pe camasa traditionala.Pe langa modelele pentru camasa, mai sunt si modele pentru obiecte casnice.

5 comentarii:

  1. Ma bucur sa regasesc aceasta carticica si pe un blog. Eu o pastrez cu drag si apelez la ea mereu pentru mici decoratiuni..

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului meu,dar am uitat sa fac o setare si nu am stiut ca am mesaj.Sincer nici nu ma asteptam sa primesc mesaje,ca nu m-am prea ocupat de acest blog.
    Corina aceasta carticica este printre primele carti de acest fel si m-a facut sa ma indragostesc si mai mult de cusaturile noastre traditionale.Iti multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. mia ajutat foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare